Filmavond: Camino a La Paz (De weg naar La Paz)

Op vrijdag 28/09 organiseert La Fundación de filmavond in Den Haag.

Naast het vertonen van de film Camino a La Paz (De weg naar La Paz), verkopen we Argentijnse wijn en versnaperingen en er is een tombola waar interessante prijzen zijn te winnen.

Toegang is gratis, een donatie wordt op prijs gesteld. Het ingezamelde geld gaat (na aftrek van de kosten) volledig naar Argentinië, waar we kortlopende projecten steunen. We ondersteunen alleen erkende organisaties (geen individuen) en zien erop toe dat het geld goed terecht komt.

Lees meer over het project dat we tijdens deze filmavond steunen.

U kunt niet pinnen dus breng voldoende contant geld mee!

Aanvang: 19.30

Locatie: Benoordenhuis, Bisschopstraat 5, 2596XH Den Haag

De Spaanstalige films worden vertoond met Engelse ondertiteling.

Camino a La Paz (De Weg naar La Paz), (2015)

Genre: Drama

Regisseur: Francisco Varone

Acteurs: Rodrigo De la Serna, Ernesto Suárez, Elisa Carricajo

Geschikt voor alle leeftijden.

Samenvatting: Sebas is een jonge werkloze met een grote voorliefde voor de band Vox Dei en zijn oude Peugeot 505. Hij is sinds kort getrouwd met Jazmín en voelt zich daardoor verplicht om als chauffeur de kost te verdienen met zijn auto. Jalil wordt een van zijn trouwe klanten, een nukkige bejaarde moslim met gezondheidsproblemen. Op een dag biedt Jalil Sebas een aanzienlijk geldbedrag aan om hem naar La Paz, Bolivia, te brengen. Ondanks zijn bedenkingen accepteert Sebas uiteindelijk om de reis te maken. Onderweg hebben Jalil en Sebas constant onenigheid, ze zijn als water en olie. De weg en de gezondheid van de oude man zorgen voor problemen, maar langzamerhand worden ze goede reisgenoten. Bijna niets van wat ze gepland hadden komt uit, maar de lange reis waar Sebas aan is begonnen als een vervelende opdracht, verandert in een uitdagende missie.

Dankzij de steun van: