Filmavond: Leonera

Leonera - Noviembre 2017

Op vrijdag 24/11 organiseert La Fundación de filmavond in Den Haag.

Naast het vertonen van de film Leonera, verkopen we Argentijnse wijn en versnaperingen en er is een tombola waar interessante prijzen zijn te winnen.

Toegang is gratis, een donatie wordt op prijs gesteld. Het ingezamelde geld gaat (na aftrek van de kosten) volledig naar Argentinië, waar we kortlopende projecten steunen. We ondersteunen alleen erkende organisaties (geen individuen) en zien erop toe dat het geld goed terecht komt.

Lees meer over het project dat we tijdens deze filmavond steunen.

U kunt niet pinnen dus breng voldoende contant geld mee!

Aanvang: 19.30

Locatie: Benoordenhuis, Bisschopstraat 5, 2596XH Den Haag

De Spaanstalige films worden vertoond met Engelse ondertiteling.

Leonera (2008)

Genre: Drama

Regisseur: Pablo Trapero

Acteurs: Martina Gusman, Elli Medeiros, Rodrigo Santoro

Leeftijd: vanaf 16 jaar.

Samenvatting: Julia wordt wakker in haar appartement tussen de bloedende lichamen van Ramiro en Nahuel. Ramiro leeft nog, Nahuel is overleden. Ze zijn beiden gelijktijdig haar minnaars geweest, een verwarrende situatie. Ze is in verwachting van een van hen en wordt gevangen gezet in een penitentiaire inrichting voor aanstaande moeders en moeders. Na een paar jaar is Julia gewend geraakt aan het gevangenisleven en is ze een harde vrouw geworden, die ervoor vecht om voor zichzelf en voor haar zoon de vrijheid te herwinnen.