Het kost niets om ieman te helpen!

Met SponsorKliks kunt u ons helpen om NGO’s en sociale projecten in Argentinië te ondersteunen, zonder extra kosten voor u. Help anderen terwijl je winkelt via SponsorKliks

Hoe werkt het?

Heel eenvoudig. Webwinkels betalen een commissie voor elke bestelling die je via SponsorKliks plaatst. Winkelt  u via SponsorKliks, dan betaalt de webshop ons een commissie en profiteert de Stichting direct van deze commissie! Bijna alle webwinkels zijn aangesloten, dus er is volop keuze.

Koop online via de link op onze website

Dus, wilt u onze stichting ook gratis ondersteunen? Zorg ervoor dat u vanaf nu al uw online aankopen via deze link doet. Een kleine inspanning voor u, betekent veel voor ons en voor onze begunstigden. Deel dit met uw familie, vrienden en collega’s. Anderen helpen voelt goed, en dit is de makkelijkste manier!

Begin nu!

• Ga naar de SponsorKliks-pagina van de Stichting
  • Selecteer een webwinkel in het overzicht
  • Doe uw boodschappen zoals gewoonlijk
  • Volg de inkomsten in SponsorKliks en profiteer van geweldige promoties!

Wanneer je je inschrijft voor de update van SponsorKliks, kun je het transactieoverzicht van de Stichting opvolgen door het maandelijks in je mailbox te ontvangen. Daarnaast kun je elke week leuke aanbiedingen ontvangen, vaak met extra commissie voor onze stichting!

Fijne feestdagen, en vrolijk winkelen!

Bedankt voor uw steun.