Koop online om te helpen – Geniet van Black Friday-kortingen en steun ons via Sponsorkliks!

2020 is voor ons allemaal een uitdagend jaar geweest. Veel onzekerheid en de behoefte om dingen te doen op manieren die we niet gewend zijn. Maar dat zal ons er niet onder krijgen! Onze missie om sociale projecten in Argentinië te ondersteunen is nu meer dan ooit nodig, en we zullen ons best blijven doen. Wil je ons blijven steunen om anderen te helpen?

Black Friday komt aan het einde van deze week en velen van ons zullen zich klaarmaken voor Sinterklaas, Kerstmis of een welverdiende eindejaarscadeau voor onszelf. We hopen dat je kunt profiteren van enkele van de geweldige kortingen die worden aangeboden door tal van winkels in Nederland en daarbuiten.

Om jou en andere te beschermen, wordt aanbevolen om online te kopen. Dit is een geweldige kans om ons te helpen vanaf uw mobiele telefoon of vanuit het comfort van jouw huis.

Hoe doe je dit via SponsorKliks?

Erg makkelijk. Webwinkels betalen commissie voor elke bestelling die via SponsorKliks wordt geplaatst. Een percentage van deze commissie wordt door onze Stichting ontvangen, terwijl je exact hetzelfde bedrag betaalt. Als je via SponsorKliks bestelt, betaalt de webshop ons een commissie en profiteert de Stichting daar direct van! Vrijwel alle webwinkels zijn aangesloten, dus keuze genoeg.

Dus, wil je onze stichting ook gratis steunen? Zorg dan ervoor dat je tijdens Black Friday en alle aankomende feestdagen al je online aankopen doet via deze link. Een kleine inspanning voor jou betekent veel voor ons en voor onze begunstigden. Deel dit met je familie, vrienden en collega’s. Helpen voelt goed, en dit is de makkelijkste manier!

We hebben een selectie gemaakt van winkels waar je jouw Black Friday deals kunt kopen, en waarom niet, ook maaltijden kunt laten bezorgen!

· Dit zijn slechts enkele van de vele webshops, dus kijk op Sponsorkliks.com voor meer inspiratie!

Zie voorbeeldlijst:

Door je aankopen te doen bij deze winkel via Sponsorkliks:

Je doneert, zonder extra kosten:

1-10 %

1.5-4 %

4%

10%

Wil je zeker weten dat je het niet vergeet? Installeer dan de Sponsorkliks browserextensie en selecteer Fundacion Argentino-Holandesa de Solidaridad om te beginnen met helpen.

Bekijk deze video voor stap-voor-stap instructies!

Bedankt, fijne feestdagen, en veel shopplezier!