Kom naar onze laatste Filmavond van het jaar: Kóblic

Op vrijdag 30/11 organiseert La Fundación de laatste filmavond evenement van het jaar!!!

Naast het vertonen van de film Kóblic, verkopen we Argentijnse wijn, empanadas, choripan, GANCIA batido en meer. Er is ook een tombola waar interessante prijzen zijn te winnen.

Toegang is gratis, een donatie wordt op prijs gesteld. Het ingezamelde geld gaat (na aftrek van de kosten) volledig naar Argentinië, waar we kortlopende projecten steunen. We ondersteunen alleen erkende organisaties (geen individuen) en zien erop toe dat het geld goed terecht komt.

Lees meer over het project dat we tijdens deze filmavond steunen.

U kunt niet pinnen dus breng voldoende contant geld mee!

Aanvang: 19.30

Locatie: Benoordenhuis, Bisschopstraat 5, 2596XH Den Haag

De Spaanstalige films worden vertoond met Engelse ondertiteling.

Kóblic (2016)

Genre: Drama, Misdaad, Thriller

Regisseur: Sebastian Borensztein

Acteurs: Ricardo Darín, Oscar Martínez, Inma Cuesta

Geschikt voor 13 jaar en ouder

Samenvatting: In 1977 staat Kapitein Kóblic, commandant van de Argentijnse Marine, voor de moeilijkste missie van zijn leven: het uitvoeren van een “dodenvlucht”. Gekweld door de vreselijke bestemming waar hij zelf de gevangenen van de dictatuur heen moet brengen, neemt Kóblic een onvoorspelbare beslissing, die gevolgen heeft voor de rest van zijn leven. Hij wordt gedwongen te vluchten naar Colonia Elena, een klein dorp op de Pampa waar de wil van commissaris Velarde wet is, een crimineel die zich bezighoudt met diefstal van vee en die duistere banden heeft met het militaire gezag.

Dankzij de steun van: