We zamelen nu geld in voor…

We zamelden geld in voor de volgende projecten:

Bernardino Rivadavia-school (leer meer over)

De Bernardino Rivadavia-school nr. 475 in de stad Rafaela, provincie Santa Fe, geeft lessen aan het basisonderwijs aan meer dan 400 studenten. Bovendien heeft het een klaslokaal timmerwerkplaats waarin een driejarige opleiding voor volwassenen wordt aangeboden tijdens de nachtdienst. Deze cursus stelt volwassen studenten in staat om een vak te leren en zo een economisch inkomen te verkrijgen dat hen in veel gevallen hun levensonderhoud oplevert.

MUCAR, Rosario (leer meer over)

De Blind and Amblyopia Unit Movement van Rosario MUCAR (met zijn acroniem in het Spaans)  is een stichting die de rechten van mensen met visuele handicaps verdedigt en een omgeving van sociale integratie bevordert via workshops, lezingen, culturele activiteiten en de verkoop van blindenproducten sinds 1981.

Volksbibliotheek Sarmiento, Tweede deel (leer meer over)

De Biblioteca Popular Sarmiento (Volksbibliotheek Sarmiento) in Tandil is een maatschappelijke vereniging zonder winstoogmerk. Deze organisatie levert niet alleen bibliotheekdiensten, maar biedt ook de mogelijkheid om educatieve activiteiten te ontplooien om aan kwetsbare groepen uit de samenleving trainingen te geven die opleiden tot technisch professional. Deze mensen hebben op een andere manier geen toegang tot onderwijs en het vinden van een baan. Er worden in de bibliotheek ook socio-culturele activiteiten georganiseerd die gerelateerd zijn aan kunst, literatuur, muziek, theater, enz.