We zamelen nu geld in voor…

We zamelden geld in voor de volgende projecten:

MUCAR, Rosario

De Blind and Amblyopia Unit Movement van Rosario MUCAR (met zijn acroniem in het Spaans)  is een stichting die de rechten van mensen met visuele handicaps verdedigt en een omgeving van sociale integratie bevordert via workshops, lezingen, culturele activiteiten en de verkoop van blindenproducten sinds 1981.

Volksbibliotheek Sarmiento, Tweede deel (Tandil)

De Biblioteca Popular Sarmiento (Volksbibliotheek Sarmiento) in Tandil is een maatschappelijke vereniging zonder winstoogmerk. Deze organisatie levert niet alleen bibliotheekdiensten, maar biedt ook de mogelijkheid om educatieve activiteiten te ontplooien om aan kwetsbare groepen uit de samenleving trainingen te geven die opleiden tot technisch professional. Deze mensen hebben op een andere manier geen toegang tot onderwijs en het vinden van een baan. Er worden in de bibliotheek ook socio-culturele activiteiten georganiseerd die gerelateerd zijn aan kunst, literatuur, muziek, theater, enz.